Recenzie na erotické pomôcky od slovenského gurua erotického priemyslu
Recenzie

Titulovaný odborník na erotiku píše recenzie na erotické pomôcky na zákazku

Niektoré – nie všetky – moje recenzie na erotické pomôcky na tomto webe som napísal na zákazku. Ak si čitateľom mojich recenzií, nemusíš to automaticky pochopiť tak, že som dostal zaplatené za to, aby som predmetné pomôcky chválil. Nemusí to tak byť a ja ti to vysvetlím hneď v ďalšom odstavci. No a ak si potenciálnym zadávateľom a máš záujem o spoluprácu so mnou, tu sa dozvieš, čo presne ponúkam. (Aktualizované 06. 10. 2021)

Apropo, aktuálne – čo znamená zhruba v období prelomu rokov 2021 a 2022 – hľadám partnerov pre tlačené vydanie knihy Kupliarka. Kniha práve vzniká a ide v nej o životopisný príbeh Radodajky z už vydanej a veľmi úspešne predávanej knihy. Spoluprácu na vydaní prvej z dvojice kníh už si teda prepásla či prepásol. Pokračovanie, ktoré má obrovský predpoklad byť ešte výrazne úspešnejším, prepásť nemusíš.

Moje recenzie na erotické pomôcky opisujú môj zážitok

s predmetnou pomôckou. Alebo so službou čiže s dotyčnou prostitútkou, masérkou, modelkou či so servisom iného charakteru. Spravidla „iba“ opisujem, nehodnotím. Vyhodnotenie mojich recenzií zväčša nechávam na čitateľovi. Ja „len“ reportujem, konštatujem.

Ako píšem recenzie na erotické pomôcky na zákazku?

Technicky vzaté sú vždy dva kroky a dve možnosti, z ktorých si ako záujemca o moju recenziu môžeš vybrať.

Prvý krok z tvojej strany: pošleš mi pomôcku

(nech už sa jedná o čokoľvek), na ktorú mám recenziu napísať. Prirodzene, pomôcka samotná je automaticky súčasťou odmeny pre mňa. Možno je zbytočné písať to, ale radšej to tu uvádzam.

• Ak je to hračka pre muža, otestujem ju sám – a vždy jedine ja osobne, za mojím opisom si predsa pevne stojím.
  • Ak ide o pomôcku pre pár, zabavíme sa s ňou v posteli s mojou (aktuálnou) kamarátkou s výhodami. Nepíšem o priateľke, nakoľko som dlhodobo single a takto mi to aj vyhovuje.
  • No a nakoniec, ak potrebuješ jednu či viaceré recenzie na erotické pomôcky pre ženu, poskytnem ju na hranie niekomu, kto mi dokáže dostatočne opisne zreferovať, ako hračka funguje. Príp. kto mi dovolí byť osobne pri tom.

Krok druhý zo strany mojej: napíšem recenziu

Málokedy som ochotný/schopný vopred stanoviť termín, kedy text dokončím. Po prvé, na napísanie recenzie na erotické pomôcky (resp. možno skôr na jej vyskúšanie) potrebujem správnu náladu a atmosféru. To nejde kedykoľvek. A ešte ťažšie je to v prípade hračky pre dámu či pár, logicky. Dlhšie ako mesiac od dodania recenzovanej pomôcky mi však vznik textu trvať nezvykne. No a ty máš na výber z dvoch možností.

1. Kúpiť moju recenziu jednoducho ako copywriterský text na použitie výsostne podľa tvojho vlastného uváženia a to za € 50. Zverejňovať môj text kdekoľvek smieš potom s uvedením môjho mena ako autora. Za mojím vyjadrením si vždy budem pevne stáť. A pod moje „slová“ sa nikdy nehanbím podpísať mojím celým vlastným menom Andy Sebastian Morávek (presne takto to mám v dokladoch).
  2. Nechať ma publikovať môj výtvor priamo tu v rubrike „Recenzie“ s tým, že v texte budú dva odkazy na tvoj eshop (spravidla na pomôcku ako takú a na obchod celkovo, alebo na nejaký iný súvisiaci tovar). Takéto recenzie na erotické pomôcky zostávajú na mojom webe permanentne a teda kvázi navždy – to všetko za nesmierne priaznivú cenu € 100.
    • Ako bonus k tejto verzii ponúkam navyše možnosť umiestnenia „tvojej“ recenzie na erotické pomôcky na prvom mieste v kategórii počas troch mesiacov – príplatok je € 30.
    • Alebo môže byť takáto reklama na tvoj obchod pripnutá ako graficky zvýraznený článok na prvom mieste na celom webe (ergo permanentne prvý blog na úvodnej strane) počas šiestich mesiacov – príplatok je vtedy € 100.

Čo sa dĺžky recenzie na erotické pomôcky týka,

neobmedzujem ju vopred. Normostrana je minimum, kratší text ti nikdy neponúknem. Ak je o čom písať, rád vyprodukujem blog o dĺžke troch či piatich NS. Z mojej strany toto závisí skutočne len a len od zaujímavosti recenzovanej hračky, príp. služby či niečoho iného.

Vďaka, nie som však fanúšikom affiliate programov

Tento spôsob kooperácie mi nemusíš ani navrhovať. Môj systém ponúkanej spolupráce som opísal vyššie. Jasno, detailne a pevne. Samozrejme, dvaja inteligentní ľudia, potenciálni (dlhodobí) obchodní partneri takmer vždy dokážu nájsť nejaký priestor na diskusiu o doladení či úprave podmienok vzájomnej spolupráce. Stačí priamo ma kontaktovať.

Samozrejmosťou pre mňa je

korekcia či úprava recenzie na erotické pomôcky

kedykoľvek v budúcnosti. Toto sa týka najmä u mňa publikovaných textov, prirodzene. Kedykoľvek máš právo a možnosť dať mi vedieť, že by si rád niečo pozmenil. Ak to bude v mojich silách a budem to považovať za rozumné z hľadiska SEO atď., vždy to rád urobím. Samozrejme, na mysli mám drobné úpravy pár slov. Nie zdĺhavé prepisy celých odstavcov či niečo podobné.

Recenzia pre masérku, prostitútku, modelku atď.

V prípade tvojho záujmu o takúto recenziu je dohoda úplne jednoduchá a jasná.

Pozveš ma, aby som si prišiel vychutnať tvoju službu. V princípe je mi úplne jedno, aký servis konkrétne ponúkaš – pokým pre mňa bude aspoň trocha príjemným. Ja si to užijem a do týždňa ti napíšem recenziu. V rámci hlavného mesta, kde žijem, pricestujem bez váhania. Alebo ťa rád pozvem ku mne domov, absolútne diskrétne. No a ak tvoje služby poskytuješ mimo Bratislavy, vyžadujem úhradu cestovných nákladov. (Cestujem výhodne, hromadnými spojmi. Som totiž chlapom bez auta.)

Po prvé, moja recenzia je mojou službou pre teba. Nečakaj preto odo mňa, že sa kvôli tvojej masáži alebo kvôli pikantnejšej službe roztrhám a na vlastné náklady pricestujem do Sniny. Len aby si mi mohla poskytnúť keď aj ten najlepší análny sex môjho doterajšieho života. 🙂 Toto si skutočne nemôžem dovoliť. Ak chceš bombovú reklamu na tomto obrovsky navštevovanom webe, to minimum musíš byť ochotná investovať.

Vyzerať to vo finále a pri zverejnení u mňa môže ako moja recenzia tantrickej masáže alebo napr. ako môj blog o relaxačnej masáži v Košiciach. Ak teda máš záujem, opakujem moje kontakty.

Ilustračný obrázok je dielom umelkyne Carolina Falkholt. Blog o nej zverejním cca do konca roka 2021.

Ako autora tohto webu ma môžeš vidieť optikou podľa tvojej vlastnej voľby. Ak budeš chcieť, uvidíš zdanlivo arogantného, výrazne potetovaného a holohlavého grázla. Médiami titulovaného guruom erotického priemyslu a za jednu jeho zložku kedysi dokonca stíhaného. Dá sa však vidieť vo mne aj pokorného a duchovne založeného človeka s nadhľadom, žijúceho podľa karmických princípov. Konajúceho s presvedčením, že každý je strojcom vlastnej spokojnosti a že hranica akéhokoľvek konania je presne tam, kde by mohlo uškodiť niekomu inému. Ašpiranta na Kňazovického plaketu za 100 bezplatných darovaní krvi a to iba na Slovensku. Chlapa komunikujúceho na vysokej úrovni - keď aj bez servítky pred ústami, šikovného "textára" - blogera, copywritera a tak trocha aj spisovateľa. Človeka, ktorý vlastný voľný čas venuje zachráneným psíkom, hľadajúcim adopciu… Voľba uhla pohľadu - tak ako podľa môjho osobného presvedčenia všetkého v živote - je len a len na tebe. A maj na pamäti, prosím, že tvojím výberom hovoríš niečo aj sama/sám o sebe.