nachádzate sa tu: katalóg dievčat pre sexslužby | sexpriváty BRATISLAVA REA - prehltnutie aj anál v cene
INZERCIA: Ponuka práce v Bratislave na niečom ako sexprivát - ale za podmienok, ktoré sú na rozdiel od sexprivátu 100% výhodné pre dievčatá. Bez pasáka, bez obmedzení, bez delenia príjmu. Práca len na vlastný účet so všetkými výhodami sexprivátu. Inzercia, prezentačné fotky, kondómy atď. – všetko za najlepšie možné ceny a za najvýhodnejších podmienok. Detaily tu...
INZERCIA: Ponúkame úplne voľnú spoluprácu eskortným spôsobom šikovným dievčatám. Môžeš byť začiatočníčka či pracovať na nejakom priváte – možnosť dohody je vždy. Okamžité vyplácanie (najvyšší podiel v Bratislave), bez akýchkoľvek záväzkov. V prípade záujmu pošli sms (prosíme nevolať) na 0917 911 765.
Priestor pre platenú inzerciu – v prípade tvojho záujmu mať reklamu na tomto mieste píš na profesionalky@kaviaren.com, alebo použi kontaktný formulár, ktorý je pod hlavičkou "kontakt" v úplne spodnej časti stránky.

REA - prehltnutie aj anál v cene Populárne

Mám tmavšiu pleť a síce moja postava nie je dokonalá, zato mám pekné väčšie a plné prsia. K dispozícii pre eskort v BA a v okolí som skôr v denných hodinách. V prípade záujmu o nočný eskort je síce možná dohoda, treba však dať vedieť skôr a dohodnúť si termín vopred. Objednať si ma je možné jedine cez mail, na telefónnom čísle v profile je zastihnuteľná moja kolegyňa Barbie, ktorá ponúka aj služby sexprivátu.

Všetky moje služby vrátane orálu bez ochrany s prehltnutím, aj vrátane análu ponúkam už v základnej cene € 99 za prvú hodinu (2 hodiny = € 189, 3 hodiny len € 269 atď.). Úplne všetky detaily o mne a o ostatných kočkách, ponúkajúcich svoje eskortné služby, nájdeš na našej vlastnej web stránke ESKORTservis.sk.

Ohodnotiť profil
★★★★½
123 hlasov
Obľúbená:
1

Detaily profilu

Overenie
  • profil overený administrátorom
Telefón
0907 604 709. Keď spomenieš, že voláš z webu profesionalky.sk, budú dievčatá vedieť, kde majú inzerovať – ktorá je tvoja obľúbená stránka.
Mesto | obec
eskort v BA a okolí
Miesto stretnutia
môžem prísť jedine za tebou na eskort
Vek
26
E-mail
Webstránka
K dispozícii
viac menej nonstop
Výška
161 – 165
Typ postavy
štíhla
Veľkosť poprsia
3
Dĺžka vlasov
stredne dlhé
Farba vlasov
čierna
Úprava rozkroku
zvyknem to obmieňať
Ponúkané služby
  • hodinovka
  • aj dlhšia spoločnosť
  • aj doprovod do zahraničia
Orálny sex
pri výstreku do úst semeno prehltnem
Deepthroat
bez kondómu a s výstrekom do hrdla
Lízanie
poskytujem bez príplatku
Prstovanie
poskytujem bez príplatku
Análny sex
poskytujem bez príplatku
Perverz, s/m atď.
  • piss pasívny = len ja na teba
  • piss aktívny = aj ty na mňa
  • ponúkam s/m len vo veľmi jemnej forme
Lezbo, bi, gruppen atď.
  • som dostupná aj na aktivity typu grupák (gruppen sex)
  • nemám problém zúčastniť sa gang-bangu a podobne
Špeciálne detaily
  • nechám sa fotiť alebo filmovať (keď aj len bez tváre)
  • viem predviesť aj masturbáciu
  • dokážem urobiť aj relaxačnú masáž na určitej úrovni
  • mám vyslovene erotickú bielizeň ako pančušky či podväzky a pod.
  • mám erotické topánky vhodné aj na foot fetiš či footjob
  • mám erotické pomôcky ako vibrátory či štipce na bradavky atď.
Bozkávanie
v prípade sympatií sa nechám bozkávať na ústa
Jazykové znalosti
  • Ich kann Deutsch sprechen
Počet zobrazení
18523
Profil vytvorený
2011-12-02
Upravený
2012-04-17
Web navštívený
385
Profil overený
13.03.2012
Map
Komentáre (32)
odkocka

december 28, 2011

Nie som si ista, ze ten moj prispevok nebude vymazany...
Rea, sorry, ale ja to vobec nechapem:

Orálny sex
pri výstreku do úst semeno prehltnem bez priplatku
Deepthroat
bez kondómu a s výstrekom do hrdla bez priplatku
Lízanie
poskytujem bez príplatku
Prstovanie
poskytujem bez príplatku
Análny sex
poskytujem bez príplatku

Toto by si mala poskytovat sluzby cez Pokec alebo Azet a nie cez Profesionalky, na stranke, kde baby poskytuju sluzby za fin.odm!!! K tomu za to ZADARMO mala by si robit v aute alebo na ceste a nie v Koloseu, ze vraj v lux.byte. Toto robia AMATERKY a nie PROFESIONALKY!!!!!!!

Sorry aj adminu... Citala som prispevky pisane na adresu Barbie, tak uz viem, ze je to tvoj privat, kde ty si vraj neni pasak a len prenajmatel, tak TEBA UZ VOBEC nechapem. Naco tu davas take baby na svojej stranke ?!

Ale zakaznici nie su uplne je...ty, tak ako mi, baby, tak aj oni si na tolko VAZIA zdravie, ze nepojdu s takou babou, ktora hoci komu urobi TAKE sluzby a este k tomu ZADARMO!!! Lebo to je ZUMPA ! Toto robia len narkomanky na cestach, a nie normalne, sebavaziace baby!!!
Odpoveď vlastníka

Ahoj "kočka". Robím len eskort, privát v Koloseu, kde robila Barbie, je (pravdepodobne len dočasne) zrušený. Za eskort si účtujem € 100 za prvú hodinu a potom o € 10 za každú ďalšiu menej. Mne osobne – keďže nie som chamtivá a týmto sa vlastne ani neživím, ale robím to čiastočne pre peniaze a čiastočne pre zábavu (na rozdiel od profi prostitútok, ktoré nič iné robiť nevedia...) – čiže mne osobne to kilo za hodinu stačí, i keď sa oň samozrejme delím s mojím sprostredkovateľom.

Dopytu na moje služby je podstatne viac ako dopytu po službách mojich kolegýň, ktoré nedovolia svojím klientom ani len siahnuť im poriadne na šušku. Netuším, či patríš k takým – ale trocha to tak znie. Myslím si, že keď už chce niekto poskytovať erotické služby, tak to má nejako vyzerať. Moji zákazníci sú spokojní a tí, ktorí sú opatrnejší než ostatní, tí si nechávajú všetky služby robiť len s kondómom.

Btw prečo by tvoj príspevok mal byť zmazaný ako vyjadruješ obavy? Kto by ho mazal a prečo? Admin síce píše v pravidlách, že komentáre sa majú týkať len reálnych skúseností chalanov s nami prostitútkami, ale ty sa na niečo normálne pýtaš a ja nevidím dôvod, aby to niekto mazal.

odkocka

december 28, 2011

P.S. Toto sa tyka aj profilu NINA.
odnieje dolezite

december 31, 2011

nuz tesim sa fotky , aj ked je na skodu ze nieje vlastny priestor, co bola velka vyhoda.

aj napriek tomu rad vyskusam.......a mozno sa budem pravidelne vracat ako ku Barbie
Odpoveď vlastníka

Uvažuje sa o možnosti stretnutia s Reou v priestore, kde poskytovala služby Barbie. Nakoľko však túto slečnu bude v každom prípade treba doviezť ako na eskort, budú aj ceny identické s eskortnými. Ale len v prípade, že túto službu skutočne začneme poskytovať – info o tom sa určite objaví v profile ;-)

odwww

január 10, 2012

Si ciganocka? Ked pises, ze mas tmavsiu plet...
Odpoveď vlastníka

Asi z 25 percent matematicky vzaté ;-)

odartcore

január 24, 2012

Mila Rea, to si si zjavne dovolila prilis, ked si sa rozhodla pre takuto ponuku, a nepytala si povolenie od konkurencie. :o)

Mila "kocka" premyslam nad tym, kde beries tu odvahu (aby som zostal slusny) diktovat niekomu co moze, co nemoze robit, kde to ma robit, a kolko ma za to pytat? Tato sfera je takisto konkurencne prostredie, a pokial viem, nie je ziadna institucia (okrem teba) ktora by regulovala tento trh.
odkocka

január 26, 2012

Pekny vecer, artcore. V ziadnom pripade ja nedytkujem nikomu nic, len som vyjadrila svoj nazor na tie vsetky sluzby ZADARMO.

Som si ista, ze somnou suhlasia aj vedsina -80 perc. dievcat, ktore tu inzeruju. Urcite aj tym kockam, ktore poskytuju sluzby navise za PRIPLATOK a nie za ZADARMO alebo tym, ktore ich vobec neposkytuju sa stava to, co nam na nasom private stava denno denne - zakaznici cocastejsie chcu od nas vsetko mozne aj nemozne v cene, aj ked slecna vobec nerobi ziadne pripl.sluzby. Lebo TAM aj TAM TOTO robia, a ze to je na privatoch uz samozrejmostou. Ak s tym nesuhlasime, tak su agresivne a nasilne, no hroza.

Sorry, ale odkedy su samozrejmostou na privatoch vsetky sluzby v cene? Alebo od kedy je samozrejmostou to, ze zakaznik chce od kocky take sluzby, ktore ona neposkytuje a jak o tom mu povie, tak zuri od zlosti, lebo INDE TO ROBIA!

Pred par rokmi TOTO VSETKO nebolo v cene a vsetky boli spokojni, zakaznik mal to, co chcel a kocka tiez. Pred tym nikto neodchadzal z privatu preto, lebo za sluzby navisie treba bolo platit alebo preto, ze kocka nerobi anal, vystrek a prehlnutie! Teraz tie isty zakaznici su POKAZENI, dokonca uz vedsina ich odijde alebo vobec nedojde ak to vsetko nerobime, alebo este lepsie-chcu sex BEZ GUMY!!! Taky je uz kazdy tretij zakaznik! A to vsetko kvoli tym babam, ktore si TAKETO dovoluju na private! Pokazili normalnych zakaznikov.

Netreba mylit pracu na private, a tam poskytovane sluzby, so sluzbami v sukromnom zivote napr. s frajerom, manzelom alebo milencom.

Potom sa ani netreba cudovat, kolko je chorych na AIDS aj na ine pohlavne choroby ako syfilis atd... Skoro dopadnu niektore baby tak, ze budu poskytovat sluzby aj za 5eur ako to robia v Trebisove(bolo to v Novinach vcera).Toto by bola parada pre Vas? Predstav si, co by bolo na privatoch? Ako by si sa citil, keby pred tebou ta kocka, za ktorou ides, bola s nieakym neupravenym hnusnym zak.? Kludne bude moct aj taky si zaplatit babu a este k tomu v cene take rozne sluzby! Bolo by Ti prijemne citit sa s nim na urovni? Pred tym ON a potom TY? Chcel by si od nej tie sluzby vobec?!Lebo do toho to ide!

Preto, mi si velmi dobre rozmyslime komu robit take sluzby a ci vobec ich robit. Nikdy nevies kde a s ktorou babou pred tebou bol ten zakaznik. Netreba nam hovorit, ze mi TO MAME robit, lebo INDE TO ROBIA! Pocuvame to kazdy den! A niet co sa cudovat ak sme nahnevani na tie baby, ktore to vsetko sposobuju. Keby sa to nerobilo na tych privatoch, tak by to zak. ani nechcel.

Este by som bola zvedava, ci sa bude Vam, chlapom, sa pacit to, ak donesiete domov NIECO svoim zenam a frajerkam? A ci sa to bude pacit im? Lebo aj toto budete mat GRATIS s takym tepmo.

Preco nemozu dievcata drzat tu uroven na privatoch, ktora niekedy bola?!
Keby sa dodrzavali istych pravidiel, ak mozem to tak povedat, tak bolo by vsetko inak. Vsetky by boli spokojni urcite.

Vzdy prostytutki sa delili na: LACNE, ktore pracuju na cestach, su neupravene, su narkomanky, a na - DRAHSIE, ktore pracuju na lux.bytoch alebo robia ESCORT a ktore su pekne na urovni atd.
Teraz sa trepu na privat baby, ktore vyzeraju hrozne skarede, neupravene, ktore bez fetu si nevedia predstavit ani jediny den! Tak taka potom aj poskytuje sluzby ZADARMO, lebo nicim inym nevie zaujat klienta. A tak si zabezpeci aspon 1-2 izby na jej potrebne VYDAVKY a jej to staci. Je to tak, a vieme to dobre vsetci.
Kvoli takym babam potom trpime aj mi!

Neviem, ak si myslis, ze je to vporiadku to, co sa v dnesnu dobu robi na privatoch, tak ja uz fakt nechapem kam sa ruti ten svet.
V minulosti profesionalna prostytutka ani sa nemohla bozkavat, nie ze este robit vsetko a zadarmo.

Uz v ziadnom pripade nemozeme hovorit o KVALITNYCH a PROFESIONALNYCH sluzbach, lebo tie sluzby uz vobec take nie su, ak ich robia bez ochrany skoro VSETKYM a k tomu ZADARMO.A vrchola je SEX BEZ OCHRANY !!!
odandy

január 27, 2012

Postreh je to svojím spôsobom zaujímavý – nedá mi nevyjadriť sa k finančnej stránke veci. Všetko sa mení, nie je pomery a ceny na sexprivátoch. Ja mám napr. tanečnú agentúru, kde sprostredkujem topless a strip tanečniciam prácu v zahraničí. Z klubu, kde sa dalo zarobiť najviac peňazí (btw bol to podnik v Kapskom Meste v Juhoafrickej republike), si dievčatá nosili okolo milióna vtedajších slovenských korún za 3 mesiace, ergo cez € 10.000 mesačne. Dnes keď si niektorá prinesie z ostrova Sylt v Nemecku € 5.000 za mesiac, nezabudne sa mi tým pochváliť – lebo je to niečo takmer až neuveriteľné. A klienti tiež stále viac a viac špekulujú.

V podstate každý z nás očakáva alebo priam vyžaduje stále viac za svoje peniaze, toto je niečo normálne a logické. Kam to až zachádza a či sa zákazníci na sexprivátoch skutočne správajú až agresívne pri absencii služieb, to nedokážem posúdiť. Od začiatku prevádzkovania tohto webu však apelujem na kočky, ktoré si u mňa vytvárajú profily v tom zmysle, nech si svoje vypĺňajú čo najpodrobnejšie. Lebo aj tým by sa možno nedorozumenia okolo toho kto čo poskytuje a za koľko aspoň trocha eliminovali.

A výška cien – nuž to je otázka ponuky a dopytu, však? Rea napr. ako jedna z mála má zverejnené fotky s tvárou a ja osobne garantujem, že je to skutočne ona, že sú jej zábery pravé. A nepríde mi ako natoľko zúfalý typ, že by musela ísť cenovo na úroveň nejakých "šľapiek z ulice". Ale svoje dôvody na takúto cenovú politiku asi má...
odkocka

január 28, 2012

Prijemny vecer, Andy.

Je to vsetko fajn co si tu napisal. Kazdy ma samozrejme svoj nazor na to vsetko. Ano, chapem, ze konkurencia rastie, pribuda viac bab a otvaraju sa nove privaty, ale... Ake baby pribudaju??? Horsie a horsie... Nemyslim len na vyzor, myslim na poskytovane sluzby.

Preco zakaznici coraz castejsie spekuluju?! No lebo im davaju na to moznost baby! Keby na private kocky nedovolili robit so sebou VSETKO co chce zakaznik a k tomu ZADARMO, tak by nebol taky problem, alebo ich by bolo menej. Cim viac si dovoluju baby, tym viac chcu a dovoluju si zakaznici. Je to tak? Je to tak.

Neboj, keby zakaznici navstevovali rozne privaty a stale by tam u vsetkych bab platilo, ze sluzby navyse sa poskytuju za PRIPLATOK a nie ZADARMO, a ze NEROBIME sex a anal BEZ GUMY atd, tak veru zakaznik by nemal inu moznost ako zaplatit za tie PRIPLATKOVE sluzby a VOBEC by mu nenapadlo pytat od bab sex a anal BEZ GUMY. Ale na to vsetko privaty musia drzat spolu. Nedovolit zakaznikom robit so sebou tie vsetky perverzity co chcu. Lebo ak on zaplatil, tak je PAN. Ano, v nejakej miere je, ale v NEJAKEJ a nie v UPLNEJ!

Neviem, ci ma rozumies spravne, ci rozumies preco ja toto vsetko pisem. Ja nehovorim, ze teraz ak zakaznik dojde, tak nemame mu nic robit, ale ak TO chce a ja TO robim, tak nech za TO ZAPLATI. Je to normalne. Je to take, ako keby chlap si chcel kupit auto, ktore stoji v zakladnej vybave napr. 20.000 eur, ale chce tam mat k tomu aj full extra, tak nikto mu to auto nepreda za tu istu cenu. Za tie full extra treba priplatit. Chapes ma? VSADE a VZDY za EXTRA treba PLATIT.

A co je na privatoch?! Skoro VSETKO je ZADARMO.

Najviac ma vytocia, ak mi poviedia, ze chcu SEX BEZ GUMY!!! Hovorim mu: "Co si sa zblaznil?! Na private chces sex bez gumy?! Na privatoch sa to nerobi !!!" A on mi na to: "A este ako sa robi!"
Tak som normalne kukala na neho ako tela na nove vrata. Nechcelo sa mi tomu verit! Ale uz pomaly verim, lebo toto mi hovorilo uz niekolko zakaznikov. Dokonca som aj nasla ponuky na erotickych strankach, kde normalne v BA privat, a tam pracujuce baby pisu, ze "SEX BEZ GUMYCKY S VYSTREKOM DO MUSLICKY"

No nechcela som tomu uverit!!! Na vlasne oci som sa presviedcala, ci je to ozaj pravda! Tak toto uz preboha je co?! A este o tom otvorene pisu!!! Podla Teba, Andy, je to ok?

Pises, ze uz sa nezaraba tolko ako kedy si, a preco? No lebo uz sa vsetko robi zadarmo, v cene, ktora nie je az natolko vysoka, aby tam boli tie sluzby.

Kedysi ak sluzby navyse boli za priplatok, tak kocka si mohla slusne privyrobit. Teraz? No urcite. Tak len ma peniaze za izbu a nic naviac. A preco? Lebo to niektore baby robia v cene, alebo robia sex bez gumy za 20 eur!!! A len preto, aby ziskala zakaznika a aby sa s neho stal STALY. Lenze on pride este mozno dva krat a potom ide na iny privat. A tam sa opakuje ta situacia. A preco zase, no lebo chcu udrzat zakaznika, aby neodisiel ku konkurencii, aby kocka mala aspon tu izbu.

A potom ak dojde ten klient na taky privat ako je nas, ze my to nerobime v cene a nerobime sex bez gumy, tak sme pre neho najhorsi, lebo TAM INDE TO ROBIA a my NIE! Ze ony su ake fajn baby a my nie. No sorry... Tohto by vobec nebolo, ak by si baba seba vazila.

A co sa tyka vysky cien u takych bab, tak ja viem si predstavit ich dovody. Nechcem byt teraz protivna a urazit tu nejaku babu, ani vyssie tebou uvedenu REU, ale mohla by som Ti zratat minimalne 4 jej dovody na taku jej cenovu politiku. Ale radsej necham si to pre seba.

Vsetko co som tu napisala neberte ako stazovanie, napisala som to preto, aby som upozornila na problemy, ktore nam znemoznuju normalnu pracu v tomto biznise.

A touto cestou chcem poprosit vsetky dievcata, ktore poskytuju sex sluzby, aby porozmyslali nad tym, co som tu napisala. Ak by sme drzali spolu, t.j. drzali by sme sa istych zvykov, tak by sme mali ovela lepsi a spokojnesi zivot.

S pozdravom.
odkocka

január 28, 2012

Sorry za gramaticke chyby. Je piatok, vela roboty a malo casu, musela som sa ponahlat. Ak sa da, tak ich oprav prosim ta. Dakujem.
odandy

január 28, 2012

Ahoj "kočka". Gramatické chyby som opravil, diakritiku sa mi ale pridávať nechcelo. Snáď je to takto ok. Nebudem sa zdĺhavo rozpisovať, i keď je to zaujímavá téma. Mal by som dosť výhrad, ale napíšem svoj názor ináč.

Totiž podľa môjho názoru dievča, ktoré sa z nejakých dôvodov chce živiť poskytovaním sex služieb (proti čomu v princípe nenamietam), ale je dostatočne rozhľadené, šikovné a má aj aspoň troška odvahy, tak

NEPRACUJE NA ŠTANDARDNOM SEXPRIVÁTE.

Pretože na sexpriváte je najmenej férové delenie tržieb medzi dievčatami a prevádzkovateľmi a navyše priznajme si: na priváte musia baby skákať presne tak ako pasák píska. Mne je úplne jasné, že zriadiť si vlastný privát (čo by bolo finančne najrozumnejšie riešenie) nie je ani trochu sranda. Pamätám si starosti okolo toho veľmi dobre z čias, keď som sám dva priváty prevádzkoval. Nehanbím sa za to, že sám som bol pasákom. Nemám v úmysle robiť sa lepším, i keď fakt je, že odo mňa nikdy žiadne dievča neodišlo a bol som natoľko "mäkký", že baby zašli s okrádaním priďaleko. Práve preto som s týmto biznisom skončil.

Ale sú aj iné možnosti a to napr. tzv. kontaktné byty. U nás síce existujú zatiaľ len v minimálnom množstve, ale sú. Jeden prevádzkujem ja osobne a teda presne viem, že je to úplne iná káva než sexprivát ;-) Píšem o tom napr. v tomto článku na mojom blogu:

http://kaviaren.com/clanky/clanky/176-koniec-sexprivat-kontaktny-byt-vyhody
odLu

január 28, 2012

Ahoj kočka, podľla mna sa robíš zbytočne dôležitá....musim sa smiat...ved ak sa ti ta praca nepáči a si pohoršená, tak ju nerob, to je jednoduché. Alebo založ nejake HNUTIE ZA BEZPECNY SEX S PROSTITUTKAMI...onedlho budu voľby možeš to skúsiť, ak potrebuješ nejakú pozornosť toto je najlepšie riešenie:)). ja neposkytujem žiadne služby, takze takto nejak to vnima nestranny človek, ktorý si to číta...
odkocka

január 29, 2012

Ahoj,Andy.

Dakujem, ze si mi opravil chybi:)

No musim este napisat par slov o STANDARTNYCH PRIVATOCH:))

Co sa tyka standartnych privatov, tak nevsetky su rovnake. Ano, su privaty, kde musia kocky skakat tak, ako to im povie pasak, ale su privaty, na ktorych dievcat vazia a oni sa citia tam dobre, skoro nemaju ziadne starosti, okrem ako zarabat si peniazky.

Ktora by sa necitila dobre na takom private, kde je zabezpecena non-stop ochrana, osobny sofer, upratovacka, kde ti telefonistka vybavi kseft, a ak si na izbe, tak ti vybavi dalsi, lebo nemas 10-15 zmeskanych hovorov ak si dlhsi cas na izbe?

Ktora by sa necitila dobre na takom private, kde ozaj vobec nemas ziadne starosti? Prisla si do cisteho bytu, zarobila si pekne peniazky a odisla si domov vtedy, kedy chces.

Vela dievcat skusilo robit sukromne, bez pasaka. Ale vela dievcat to zbalilo a odislo na privat. Dovody? Su tri NAJ dovodov:

-tak prvy dovod je ako si pisal, ze je to finansne narocne;
-druhy - ze nie kazda baba si vedela zabezpecit ochranu a zazila
nieco zle ak tam bola sama;
-treti - smola na byty (ak zistilo sa o podnikanii, hned problemi so susedmi, majitelom, "good by 3 mes. kaucia" a "hello dalsia")

Taky byt, ktory mas ty, tak bezne na inzeratoch nenajdes. Ale ak najdem, tak za neho aj tak musim zaplatit, k tomu nemale peniaze. Lebo aj ty to mas za dost.

Mi na private neplatime nic, hoci tam normalne byvame, lebo nie sme z Ba. Je to luxusny byt, vsetko tam mame.

Jedine, co nam zostava, tak to zarabat peniaze. Nikto nas nicomu nenuti. Pekne sa vyspim, dam sa dokopy a pracujem pokial vladzem a chcem. Poviem Ti pravdu, skusila som aj ja robit sama na seba a este vela dievcat poznam s ktorimi som robila, ale skoro kazda s nas ma rovnaky nazor, ze privat je privat, zarabame tu, pozor, ovela viac a preto,l ebo tu nemame ziadne starosti a nemame kazdodenne obavy za nieco, co by nam mohlo pokazit v zarabani.

Len mame v poslednu dobu obavy s toho, o com som pisala v mojich dvoch prispevkoch. Keby sa to zmenilo, tak by to bolo fajn.

P.S. Aby ste si nemyslieli, ze chcem tu robit reklamu nasemu privatu, ved ani neviete kto som a na akom s nich robim:))
odkocka

január 29, 2012

NO COMMENT...


P.S. Radsej by si sem svoj komentar vobec nepisal(a), ak nie si kompetentny(a).
odandy

január 29, 2012

A si ochotná napísať mi sem aké máte ceny a koľko presne z toho ti zostáva? Ja to potom hneď zmažem, bude to info LEN PRE MŇA. Pretože neverím, že tvoj zárobok na sexpriváte je porovnateľný so zárobkom na kontaktnom byte. Keby bol, tak by baby napr. vo Viedni či v celom bohatom Švajčiarsku (kde som 2 roky žil) mali priváty, a nie výlučne kontaktné byty – odhliadnuc od erotických salónov a kabaretov samozrejme, ale to je o niečom inom.

Píšeš, že môj kontaktný byt je drahý. Ale u mňa má dievča mesačný náklad € 1.200 komplet. V tom je nájom bytu (ktorý by bol za tento byt cca € 800 samotný nájom a odhadom € 50 ostatné energie), inzercia za minimálne € 50 mesačne (plus jej správa, čo je niekoľko hodín každý týždeň), telefón s už známym, tak napíšuc "zabehnutým" číslom a ochrana – ergo 24 hodín denne možnosť prezvoniť človeka, ktorý okamžite rieši situáciu najlepšou a najrýchlejšou možnou cestou. Všetok ostatný zárobok zostáva v PLNEJ VÝŠKE dievčaťu. Zrátaj si to len tak sama pre seba... ;-)

Veď už len keď ideš na eskort ku klientovi: bežná cena tu v BA je € 100 za hodinu. Z tej máš na sexpriváte € 50 (neverím, že viac). Pri fungovaní na kontaktnom byte zaplatíš 2x cca € 4 za taxi a zvyšných € 92 je tvojich. Mať tri krát do týždňa hodinový eskort – a máš zarobené na nájom, energie aj inzerciu.

Navyše na kontaktnom byte si sama sebe šéfkou: môžeš tam nechať prespať svojho priateľa, môžeš si pozvať kamošky na párty, rovnako ako rodičov či iných známych bez toho, aby tušili čím sa živíš atď. Si chránená štandardnou, serióznou nájomnou zmluvou a nemôže sa ti stať, že za nejakú malú chybu skončíš z hodiny na hodinu na ulici či niečo podobné. Takisto nikto za tebou nebude dva či tri krát do týždňa chodiť s tým, aby si mu vyfajčila zadarmo, keď robíš u neho na priváte. A všetci vieme, že je to pomerne bežná požiadavka majiteľa privátu, prípadne (čo je ešte lepšie) manžela majiteľky.

Majiteľ bytu – teda prenajímateľ – samozrejme presne vie, čo sa na jeho byte robí a dokonca s tým do istej miere svojim nájomníčkam pomáha. Čiže ani po tejto stránke žiadny problém nehrozí. Kontaktný byt fantasticky spĺňa všetky prednosti sexprivátu a samostatného fungovania. Jednoznačne aj preto sú kontaktné byty novým, aktuálnym trendom a kto sa skôr naučí na ich princípoch fungovať, ten má náskok pred konkurenciou a teda "vyhráva".
odkocka

január 29, 2012

Ahoj, Andy.

[zmazané adminom podľa dohody] Ceny mame 70€ za hod. a 50€ za 30min. Escort 100€. Ale mi mame velmi dobre rozbehnuty privat. Vzdy je vela roboty na byte, chodime vela aj na viac hodinove escorty. Nas privat spolupracuje s taxikarmi aj s hotelmi. Takze mi nemame problem s tym , ze nezarabame. Mi tu zarabame skoro tolko, kolko zarabala Barbie u teba na kontaktnom byte.

Ked som robila sama na seba, tak som na escorty vobec neisla, bala som sa, ze ak nieco sa somnou stane, tak nikto o tom nebude vedet. Je dost takych bab, ktore kvoli tomu tak isto nechodia na escorty.
Nas vzdy odvezie ochrana, takze on vidi kam ideme, s kym, cely ten cas nas tam caka.

Tak isto som sa bala robit v noci, takze po 21.00 bola zaverecna. Teraz mozem kludne bez obav do rana.

Vyhodu privatu vidim este v tom, ze nas je tu viacej, 2-3. Lebo vela chlapov chcu dojst s kamaratmi, alebo ak zuruju, tak chcu na dlhsi cas na escort 2-3 kocky, jednu nechcu. So skusenosti viem, ze ak sme tu viacej, tak zarobim viac. A necitim sa osamelo:)

Chvalabohu tu na private ani mna, ani mojich kolegyn nas majitel nikdy nechcel vyskusat, on je velmi ferovy a take by si nic nikdy nedovolil. Na neho by som nepovedala, ze je pasak, to je tak tvrdo povedane, je to majitel privatu, clovek, ktory nam dava moznost zarobit. On je ako obycajny majitel baru alebo herni, ved ich nevolame pasakmi, nie? Pasakmi by som nazvala takych chlapov, ktore nutia bab robit, a ak nechcu, tak ich zmlatia, nadroguju a este vyhodia vonku strichovat. Nas majitel take nic nerobi, takze on nie je pasak a prosto MAJITEL. Ja to tak beriem.

A nevidim rozdiel medzi majitelom kontakneho bytu a majitelom privatu. Ty tak isto beries s dievcat peniaze 1200eur za jednu na mes, a ty mas 3izb byt, takze tam byvali aj 3 baby, takze 3krat 1200, to mas slusnu sumu. A tie peniaze pochadzaju tak isto od poskytovanych kockami sluzieb. Nie?

Ja neplatim jemu peniaze naraz na mesiac ako tebe platia baby, ja si platim len pomalicky kazdy den, lebo aj moj majitel ma vydavky t.j.inzeraty, byt, energie, voda, telefony, cistiace p. atd.

Na kontaktnom byte by som nechcela robit, lebo tam by som urcite nebyvala sama. Tam by mi chodili znami, kamarati, frajer a rodicia mojej kolegyne, no dakujem pekne. A za to by som mala zaplatit 1200 eur aby som vobec nemala pokoj a sukromie?! Nemala by som jej pravo ich zakazat, lebo aj ona by bola ravnopravnym prenajmatelom toho isteho bytu. A teraz si predstav, ze sme tam tri a zacnu mi tam chodit hoci jake ludia. Ako by som mohla tam kludne zarabat?

Ak tie kontaktne byty su take fajn, tak mozes mi vysvetlit preco odisla BARBIE s tvojho vyhodneho kontakneho bytu do standardneho privatu v Ruzinove, ktory ma standardneho majitela?

Si myslim, ze tie byty nie su az tak vyhodne, ako to prezentujes. Da sa aj na obycajnych privatoch pekne fungovat, len aby tam bol normalny majitel alebo majitelka.
odbarbie

január 30, 2012

ahoj,máš praudu,ano odišla som z toho privátu,bol to privát,ako ostatné len ANDY sa správal velmi inteligentne.Dovod mojho odchodu,bol to vie len on a ja a myslím si že na nete sa to nemá rozoberať,nie je to zlý človek ale jednoducho nemá na toto spravovať privát,ano to súhlasím s Tebou kočka,vrátila som sa do RUZINOVA,mala som v minulosti iné predstavy o pánovy a nedorozumenia,teraz však fungujem ako u ANDYHO VIAC MENEJ SAMA a zarábam tak isto,nakolko vela záleží pd kočky aj od Teba,ako si dokážeš udržať klientov a oni si ťa nájdu aj pod zemou :-))))Nakolko nie je to lahká práca,dieuča si može vzdy vybrat miesto k pracovaniu......je to len a len na nej ja moje rozhodnutie NEBANUJEM,pekný den kočka "":-)
odbarbie

január 30, 2012

kočka,ja som pracovala v koloseu na normálnom sex priváte,žiadne nájomné,len pp reklamu a mobil som si platila,to o čom píše ANDY pravdepodobne plánuje zaviesť.je to jeho podnikanie,ale mna sa takýto druh bytu netýkal,štandardne pasák,ako to poznáš tak len tolko na vysvetlenie,pekný dník :-)
odandy

január 30, 2012

Barbie odpovedala sama na jednu časť otázky: ona ešte robila na štandardnom sexpriváte a systém kontaktného bytu som zaviedol až po jej odchode. Odišla v podstate z osobných dôvodov.

Ešte vysvetlím poslednú vec: uvedená cena je za byt s JEDNÝM dievčaťom. Keď sú tu dve spolu (a to je maximum, byt má len DVE samostatné a pevne oddelené spálne), platia podstatne menej – tak, aby sa uhradili energie, ktorých spotreba je vtedy dvojnásobná. Z praxe viem a teda nesúhlasím s tým, že viac práce je na priváte, kde sú viaceré dievčatá, pretože za nimi chodia chalani v skupinkách. Je to keď tak pol na pol, lebo minimálne polovica (ale skôr tá citeľne väčšia) chalanov vyhľadáva súkromie a diskrétnosť, a tieto dva faktory sú na priváte s viacerými dievčatami podstatne znížené.

Argumenty čo sa nejakých obáv týka nie sú v prípade môjho kontaktného bytu na mieste, pretože ako som vysvetlil ochrana je zabezpečená. A to ochrana odskúšaná: ide o ľudí, ktorí mi roky dohliadali na priváty.

Nateraz túto tému z mojej strany uzatváram, vyjadril som sa myslím ku všetkému. Dodám už len moje presvedčenie, že v skutočnosti buď nie si prostitútka, ale prevádzkovateľka privátu či niečo podobné, alebo teda nevieš vôbec, ale vôbec počítať. A to nepíšem v zlom, len konštatujem :-) Pretože niektoré pohľady na fungovanie sexprivátu kontra kontaktného bytu sa možno porovnávať dajú. Ale FINANČNÁ STRÁNKA – to sú dva diametrálne rozdielne svety a to si každý zráta veľmi jednoducho. Presne ako si to zrátali spomínané dievčatá vo Viedni (a predpokladám, že aj v celom susednom Rakúsku) a v celom Švajčiarsku.

Uznávam však jedno: výhody kontaktného bytu si vie zrátať len skutočne INTELIGENTNÉ, POMERNE SAMOSTATNÉ A PROGRESÍVNE DIEVČA, ktoré uvažuje perspektívne a okrem súkromného života, ktorý chce popri práci na priváte viesť, si plánuje aj dlhodobejšiu budúcnosť. A to veru nie je ani zďaleka každé dievča z našich slovenských sexprivátov.
odkocka

január 30, 2012

Ja normalne robim na private. A pisala som sem iba pravdu.

Barbie som tu vobec nechcela rozoberat. Sorry Barbie, toto chcel byt len priklad, lebo som citala nieco ine co pisal Andy. Este bolo na tvojom profile par komentarov, tykajuce tvojich zarobkov a podmienkov praci. Vtedy to vyzeralo tak, ze robis na takom kontaktnom byte.
Nie som jedina, ktora to tak pochopila, ale je to uz jedno.

Apropo, Andy, viem nie len velmi dobre ratat, ale aj citat.

Tu je ten inzerat. Pises:

"... Keď sa to celé zhrnie: zaplatíš len týždenný prenájom za slušnú cenu a môžeš
v luxusných priestoroch poskytovať svoje erotické služby

kedy TY chceš, ako TY chceš, koľko dní v týždni TY chceš atď. A celý tvoje zisk si nechávaš sama pre seba, nikomu neodvádzaš ani jediný cent. Uvedieme príklad fungovania s istou slečnou - nazvime si ju pracovne napríklad Barbie - v mesiaci október 2011. Barbie pracovala 5 dní v týždni – od pondelka do piatku. Na víkend jazdila domov mimo BA. Jej tržba od 1. do 31. októbra (presne 17 pracovných dní, pretože sem tam mala nejaké extra vybavovačky a bola mimo práce aj v pondelok, príp. v piatok) bola presne € 8.260. Nebol to najsilnejší mesiac – boli aj mesiace, kedy sa jej tržba priblížila k siedmim tisíckam. Zo svojej tržby uhradila každý týždeň € 300 za prenájom bytu, pričom v tej cene mala už aj spomínanú inzerciu na privatportali a vip inzerciu tu na webe profesionalky.sk (jeden z piatich najsilnejších webov v tejto oblasti). Zo zárobku teda už si platila len svoj telefón a drobnosti na prevádzku služieb ako napr. kondómy (ktoré jej vlastne zabezpečoval tiež prenajímateľ bytu, a to za najlepšiu cenu na trhu).

Keby slečna s vymysleným menom Barbie robila na bežnom, štandardnom sexpriváte, z tržby € 8.260 by jej zostalo odhadom tak € 4.500 (pri ako tak korektnom pasákovi, pri nekorektnom ešte omnoho menej). Takto jej po odrátaní nákladov na byt, telefón a kondómy zostalo bez pár eur takmer € 7.000. Áno, naozaj takmer sedem litrov."

Neviem ako este to moze clovek inac pochopit? Je tu jasne vsetko napisane.

Ja nechcem uz ozaj tu rozoberat nikoho, uz ani kontaktne byty, ani standardne privaty. Pisala som sem od zaciatku o niecom inom, o uplne inych problamoch.

Pekny, vecer vsetkym.
odmax

február 1, 2012

Baby na privatoch mozu aj sami za nedorozumenia so zakaznikmi.
Aj mna rozladi, ked vidim falosne fotky v profiloch. Alebo uvadzaju sluzby, ktore robi 1 z piatich na private..ale samozrejme profil o tom taktne mlci.
Namiesto kriku o nekalej konkurencii nech sa radsej zamyslia, ako zlepsit svoje sluzby.

Vložiť komentár»